Ay kızlar bugün farkettim çok minik bı kan vardı dun duş aldım .afedersiniz jilet kullanıyorum temizlenmek için acaba tahriş oldu o zaman mi geldi o kan yoksa bugün mu oldu bilmiyorum çok tereddüt ettim hareketi vs de iyi .eşim tahriş olmuştur ondandır diyor ama hastaneye gitme şansım da yok zaten gece 12 de geliyor araba yok oğlumu birakamam .ay nolcak böyle