Fidan_14 30+2’deyim. Gece gündüz durmuyor. Hatta girdiğim her ultrasonda 11. haftadan beri çok hareketli bir bebek olduğunu söylüyor doktorlar. Bazen çok sert hareketleri de oluyor elimi karnıma koyup konuşuyorum sanki sakinleşiyormuş gibi geliyor bana ve evet o titreşimler bende de oluyor sanki göbeğimi sağa sola doğru sallıyor gibi oluyor özellikle yatar pozisyondayken ben. 😂 korkulacak tek yanı sanırım doğumdan sonrada aynı hareketliliğin devam edecek olma ihtimali 🤭