cookiemonsterr Kızlar selam tüp bebek transferim yapıldı 3.günüm çok şükür dinleniyorum az önce kedim yanlışlıkla karnımın üstünden hızla geçti birşey olur mu acaba çok korktum ya 🥹
Cagmer cookiemonsterr ani hareket falan yapmadıysan bir şey olacağını sanmıyorum. Ben koltuk yeri falan değiştirmiştim evde hamile olduğumu bilmeden bir şey de olmadı. Nasip meselesi 🌸
Fidan_14 cookiemonsterr yok ya kuzum biçey olmaz içini ferah tut kaç kat derinin altda ve hiss etmiyecek kadar kucuk
cookiemonsterr poyrazvearya Cagmer Fidan_14 ay çok teşekkür ederim ani hareket de yapmadım korktum sadece bi anda hızlıca geçince 🥹🙏🏻
Livealittle cookiemonsterr canım hamile oldugumu bilmeden halıları kaldırmıştım camları silmiştim resmen bahar temizliği yapmıştım. Çok şükür birşey olmadı fazla düşünme ağır kaldırma yeter.
cookiemonsterr nurannee- ayoLNolduYine Kazimovajale ballibocek Nasipte varsa oluyor demek ki 🙏🏻 sizden de bol duş diliyorum kızlar ❤️
Kazimovajale Bende hali yikamisdim ..birkac gun sonra tedt yaptim hamile olduqumu öyrendim Çok Şukur Allaha
ayoLNolduYine cookiemonsterr kız yok nolacak karnın 7 kat altında rahim gibi sıkı kutunun içinde oluşuyor sonuçta. Ağır kaldırma ani hareket yapma uzanma pek fazla yerleşene kadar yani özellikle dikkat et