Fatosbulut Magnezyuma kaçıncı ayda başlanıyor ? 8 haftalık gebeyim doktorum sadece folik asit verdi bana
HRHR Fatosbulut İlk üç ay folik asit kullanmak lazım zaten Magnezyumu da ağrıya göre veriyor benim beşinci ayda verdi şu an yedinci aydayım
1prensannesii_ Folik asit sonradan bıraktınız mi yoksa gebeliğin sonuna kadar kullanılması gerekiyo mu
haticenurrr 1prensannesii_ 12 de bırakıyorsun canım sonra multivitamin ve demir ilaçlarına baslıyorsun