Kızlar gebelik testi yaptım pozitif çıktı henüz doktora gitmedim ama hesapladım kadarıyla 3 haftalik kimisi bekle daha kese görünmez diyor ama kararsız kaldım sizler hemen gittiniz mi birde kese belli değilse vajinal muane diyorlar doğru mu yada sizde nasıl oldu