HayriyeHnm Kızlar resimdeki kızın elinin olduğu yerde aniden bir ağrı başladı ya , elimi koyunca ağrıyor , yürürken ağrı giriyor böyle batıyor gibi ve sırt ağrımda var 14+2 haftalığım başına gelen var mı acaba neden böyle ?
Cagmer HayriyeHnm bende 20. Haftalardan sonra başlamıştı ama derim acıyordu resmen ve bi süre acıyan yer kaşınmıştı sonrasında kaburgam ağrıyordu bebek aşağıya düştükçe geçti acile gitmiştim bir kere bu sebepten magnezyum falan vermişti ama tabiki aynı acı mı seninkiyle bilemem bi doktora görün istersen.
HayriyeHnm Cagmer Benim bugün ilk oluyor canım belki anlık birşeydir diye bekliyorum şu anda geçmezse akşam gideceğim .