Kızlar sabahın 6 buçuğundan beri uyuyamıyorum ağrım sızım yok aşırı kalbimin attığını hissediyorum ve yatarken daralıyorum nefes alamıyorum sanki sabah tansiyonumu ölçtüm 13-8 çıktı normalde hep 10-6 oluyordu benim ve bugün bebeğimin hareketleri çok durmadı hala da hareket ediyor kıpır kıpır. 35+6 dayız sizce sebebi ne olabilir ?