ferahdiba Merhaba hanımlar, bugün mustela krem aldım ama kokusu bana ağır geldi. Bir de karnıma yaymya çalışırken toplanıp geliyor kir gibi. Acaba kokusu nasıl sizinkilerin
Sfrktl ferahdiba duş almadan bir kaç sabah akşam üst üste sürünce en son sürdüğünde topaklanıyor alttaki kremler
Prensimingeliyo ferahdiba ben kullanmıyorum Bi sorun yaşamadım memnunum günde Bi defa sabahları kullanıyorum yatmadan öncede bebe yağı kullanıyorum
Denizliche Ben iki aydır kullanıyorum memnunum,kokusu rahatsız etmedi dediğin gibi de topaklanmadi neden öyle oldu acaba 🤔
Denizliche ferahdiba koku biraz değişik ama beni çok ta rahatsız etmedi.ben 10 haftadır kullanıyorum ama dediğin şikayetleri yasamadim.son kullanma tarihi varsa bak ustune
Sinemiraz Cilt tarafından yeterli emilim sağlanmadığında topaklanma olabiliyor . Belki sizin cildiniz için uygun bir krem değildir. Bazen de deri üzerinde fazlalıktan olabiliyor. Kese ya da lif kullanıyorsanız duş sonrasında kremi uygulamaya çalışın. Cildiniz temiz olduğunda yani üzerinde herhangi bir birikmiş kalıntı olmadığında daha eahat emilecektir. Bu da işe yaramazsa başka bir krem alın bence ☺️
ferahdiba Sinemiraz lierac kullanıyordum onda böyle bir sıkıntı yaşamadım bu neden böyle oluyor anlamadım. Hakkı olabilirsiniz yine de
Sinemiraz ferahdiba bende de lierac aynı şeyi yapmıştı bi türlü emilmiyordu acaba fazla mı sürüyorum diye düşündüm 😉 şimdi frei öl diye bi yağ kullanıyorum cildime çok iyi geldi