Mammy123 Kızlar doğum fiyatları almış başı gidiyor birde yılbaşından sonra zam gelecekmiş İzmir’de devlette doğum yapıp şuraya git diyeniniz var mı ?
Ruvvruvveeydaaa Mammy123 çiğliye gidiyorum bakalım 🥲 Doğum nasıl olacak bende merak ediyorum 31 haftalık olduk.
srnglcskn Mammy123 benim 2 arkadaşım Çiğli eğitim araştırmada doğum yaptı biri sezaryen biri normal doğum ikiside çok memnun kaldı bende oraya gidiyorum 30+5 haftalığım bende inşallah orada yapacağım doğumumu Ruvvruvveeydaaa Leylazerr
Leylazerr Çiğli eğitim araştırma hastanesi iyi diyorlar ben gebeliğimin başından beri oraya gidiyorum açıkçası doğum nasıl olur bilmiyorum doktorum çok iyi 30 haftalık oldk şuan doğum yapan varsa bende bilgi almak istiyorum kızlar
Mammy123 srnglcskn ayy hadi inşallah iyi geçer seninde evime uzak malesef ama araştırma yapıyorum Çiğli’yi söyleyen çok var ya daha önceki postlardada görmüştüm
limoncicegimFO srnglcskn doğuma nöbetçi olan doktor giriyor değil mi biliyor musunuz erkek doktor istemiyorum bu sorun yüzünden cigliye gitmek de istemiyorum 🥴
NilayBurak 31 haftalığım Çiğli Devlete Gidiyorum Bende Çoğu Kişi Öok Övüyor Bi Arkadaşım Orda Yaptı Doğumunu Gayet Membundu