Deryara dahiliye bölümüne görünüyorum 1,5 ay öncesinden kaşıntım oldu k. Doğum doktoruma söyledim testi yaptı hemen yüksek çıkınca dahiliye göründüm ilaç verdi çok yüksek değil ilaca gerek yok dedi ama kaşıntım var deyince ilaç verdi ben de kullanmadım 15 gün sonrasında tekrar test yapıldım yükselme varmış dedi İlacını kullanmaya başladım şimdi safra asidi testi yapılcak onun sonucuna göre ya doğum olacak veya ilaç kullanıp haftada bir test yapılacak