40+0 haftalık gebeyim bu haftaya kadar hep normal doğum için bekledim. Bugün yine kontrolüm vardı doktor suyun yerinde hiç acilman yok biraz daha bekleyelim Şu an acilman olmadan suni sancı vermenin anlamı yok dedi. Ama pazartesi günü gittiğimde bebeğim 3444 kiloydu şimdi olmuş 3100 Gr. Kilo vermiş. Zaten 35. Haftada covid olmuştum o zamandan bu zamana 36 37. Haftalarla uyumlu kaldı. Bebeğin minyon olacak diyor bana. Eee bende madem gelişimi tamamlandı neden hala daha bekleme derdindeler anlamiyorum. O kilo verimini ogrendikten sonra sezeryan olmak istediğimi söyledim. Stresten gözüme uyku dahi girmiyo. Hiç açılmam olmadan normal doğurabilir miyim diye kendi kendimi su an yiyorum