1Gunes Kızlar sabah markette tansiyonum düştü halsizlendim bebek hareketsiz çikolata da yedim sol tarafıma yatıyorum hareket yok. Ne yapmam lazım.24+6 yiz🌸
Prenses34_annesi 1Gunes uyuyordur belki dicem ama isterseniz bir doktorunuza gidin eğer gitme imkanınız varsa yada yakında bir sağlık ocağı varsa da olabilir 🥰 belki uyuyordur canım daha yeni yeni atak evreleridir dicem ama için rahat etmicekse doktoruna danış 🥰
Nghnelms 1Gunes bende aynı sekildeydim. Kendinizi strese sokmayın. Tatlıdan sonra su için bol bol. Ama bu haftalarda hareket etmiyor diye korkma annesi tehlikeli dönemler 30 34. Haftalardan sonra başlıyor Allah’ın izniyle bisi olmaz insaAllah. Stres ettikçe oynamaz
aframoms13 1Gunes son4 5 gündür hiç durmayan ve 2 gündür neredeyse hiç uyumayan bebişimin ortama giriş şekli 😖
1Gunes Prenses34_annesi dun akşam gayet iyiydi ama sabiha halsizlendim biraz carpintim oldu doktorum sıkıntı olmaz kan değerin düşmüştür dedi .cumartesi kontrolumuz var bide
anneolucam_22 Bu haftalarda çok aktif hareketlilik olmuyor bana da olmuştu gece acile gitmiştim kalp atışını dinleyip rahatlamıştım ama çok hareketli olmuyorlar bu haftalarda demişti doktor yine de için rahat etsin doktoruna yaz istersen
1Gunes anneolucam_22 yazdım kuzum o da normal dedi cumartesi inşallah kontrolümüz var gelince bakalım değerlerine falan dedi.
Prenses34_annesi 1Gunes aynen olabilir doktorumda demişti bebek anne kanından birşey dedi ama hatırlamıyorum kan değeri düşük olması normal dedi kan ilacı ile destekliyoruz🥰
1Gunes Prenses34_annesi kan ilacı da kullanıyorum 4 tane ilacım var neden oldu bilmiyorum ama gittiğim yerde 1 saat kendime gelmeye çalışıyorum.