Aysel123 cnm devlet uğraşmıyor bende iki ay falan gittim göstermedi özele gittim geçenlerde çok güzel bi fotoğraf verdi elimize 33,4 falandı gittiğimde ama canım baya yandı bastırınca senin ilerlediği için gösterir mi bilemedim benim bebeğim de Doğum pozisyon unu almıştı iki hafta öncesinde bende döndüğü için göstermez zannetmiştim