Tgcccc inşallah duyarsın canım. Benim gittiğimde 7 haftalık falandı ve 4milimdi. Bazı cihazlar çok minik olduğunda göremeyebiliyor. Bana 7. Haftaya kadar boş gebelik, dış gebelik, bebeğin yok kürtaj olman gerekiyor vs vs her şeyi dediler. Sabırlı olup beklemek gerekiyor. Umudunu kaybetme hayırlısıyla görünür inşallah, sakın üzme kendini.💚