mor_menekse Gezgin01 benimde 4 gündür vajinama bıçak saplanıyor gibi oluyor. Özellikle ayaktayken baya canım acıyor olduğum yerde kalıyorum o ağrı girince 10 saniye sonra geçiyor normal mi