EmineTongal Arkadaslar 7 haftalık ikiz gebeligim var bugun kahverengi akıntı gelmeye basladı kanlı degil ama icime süphe düştü önemli birsey midir sizce ?
Nur_Husuf EmineTongal merhaba canim bendede oldu 5 haftaliq olan zaman progestron eksikliyinen dedi doktor ilacimin dozasin artirdi ve kecdi mutlaka doktoruna git.Insallah gecer
Ozge2304 EmineTongal canım bence dra gitmelisin benimde başıma geldi söylemeye korkuyorum ama iyi değil kahverengi akıntı
Nurylcndag EmineTongal bende 21.haftada geldi, yatış yapıldı 2 gün yattım hastanede sonra bu haftaya kadar progestan kullanmaya devam ettim.
Selmas57 Benimde geldi bugun. Kadin doguma gittim enfeksyon vardir demi ama tajlil falan yapmadi. Progesteron ve igne Yazip gonderdi. Bende tatmin olmadim acikcasi
Korkmazdoruk88 EmineTongal cnm git doktora bende korkutmak istemiyorum ama geçen sene 5 haftalık aynı şey bendede oldu düşük yaptım 😔git bence daha çok küçük çünkü en azından düşük riskin yoksa bile takviye ilaç verirler
Fatmaasel Bende kahverengi akıntı şikayetiyle gittim kimyasal gebelik çıktı düşük oldu yani geçen sene Kasım ayında beklemeyin derim gidin buradan herhangi bir sonuç alamazsınız eğer bizede geri dönüş yaparsanız iyi olur şimdiden geçmiş olsun