-Papatya- hayır çok şükür kimsenin korkuttuğu gibi olmadım hatta Bir cok hamileyle tanıştım hepsinin güzel geçmiş.
Operasyon anı biraz rahat olmanız lazım kendinizi kasmayın lokal anestezi o kadar etkili birşey değil operasyonun yanında. Belden uyuşturmadılar çok riskliydi bende istemedim zaten.
Sonrasinda çok rahatladım çünkü tuvaletimi yapamıyordum. Hep dikkat ettim doğuma kadar sürekli su içtim günde 3 litre.
Stent aslında bebeğimi ve beni kurtardı. Çünkü doğum sancılarım başlamıştı ağrıdan. Benim biraz ağrım uzun süreçliydi. Belki bu yüzdendir.
Stent takıldıktan sonra herşey her ağrı bitmişti şükür. Sadece zamanla vajinada batma yapıyor onada alışıyorsun. Doğumda çıkardılar