Bir baktığında doktor 4300 dedi yatış verdi akşamına başka doktor 3950 dedi.ikinci doğumum buda ilki normaldi şimdi sezeryan olabilir diyorlar.bebegin kilosu ultrasonda fazla çıkıp kaçıncı haftaya kadar bekletirler kızlar. 38+5 im şu anda.sezeryanda olmak istemiyorum ama tedirginde oldum karın çevresi filan 42 hafta üstü olunca