Mervim aynı yaşadıklarımi tarif ediyorsunuz gerçekten. Bir hafta önce rutin tahlilleri oldum enfeksiyon vs yoktu enfeksiyon a dair belirtim de yok şuan bebeğin kafası asagidaydi son kontrolde on gün önce. Takip ediyorum bende bir hafta daha rahatsız edecek boyutta olursa gidicem genelde bu haftadan sonra bebek sıkışıyor olduğu yerde mesela bu akşam da resmen sağ kaburgamin altına girdi