Anne ve anne adayları, şöyle bir duyum alıyorum. Bebek sağ tarafta ise cinsiyeti erkek, sol ise kız, ben 5+6 haftalık oldum. Öğrendiğimden beri sağ tarafımda arada bir sızı yada ona benzeri bir hassasıyet var, bebeği sağ tarafda olup kızı olan yada olacak olan anneler bu tez doğru mu? Cinsiyet ayrımı asla yapmıyorum sadece merak ☺️ Allah herkese sağlıklı evlat nasip etsin. 🙏