Bence normal bir durum, daha hareketleri düzene girmediği için veya girse dahi biz her hareketini tam hissedemedigimizden 28 li haftalara kadar normal demisti doktorum. Yine de her doktorun görüşü farklıdır, danışma şansınız varsa doktorunuza da sorun. Bende de bazen aynisi olurdu,20li haftaların başında bir hissetsem bir iki gün tam anlayamazdim ama bir sorun yoktu şükür 😊