eylulasd1_ 10.haftamdan beri yoğun sırt ağrısı yaşıyorum, bu durumda olan var mı? Son haftalarda normal ama benimki biraz erken başlamadı mı merak ediyorum
karperisi eylulasd1_ camım merhaba ağrıların geçi mi bende 7+6 dayım benimde sırtım ağrıyor dr ile görüştüm öü bu kadar erken olması beni çok endişelendirdi
Leylazerr Kuzu benimki o dönemlerde inanılmaz ağrırdı progestan kullandm hafiflerdi şuan 30 haftamdayım çok iş yapmazsam ağrı olmaz normal ama doktoruna danış bnce
eylulasd1_ karperisi merhabalar evet 19.haftama girdim çok şükür büyük ölçüde azaldı.bir iki haftadır rahatım. Hamur işini fazla yediğim günlerde arttığını fark etmiştim