Ruzgarr Kizlar 18.haftamdayim.dün geceden beri karın ağrım var.şimdi baktım damla şeklinde olsada kanama gördüm.bugün 2.kez oldu.cok olmadığı için biraz bekleyim mi diye düşündüm yine olursa gideceğim hemen.size sormak istedim o arada.bi jaftalarda haftalarda yasayan oldu mu boyle birsey