Bulutt61 Kizlar baby turconun yenidogan 1 numara bebek bezi kullanan varmi cok mu kucuk direkt 2 numaradan mi baslanmali ?
Kelebekk-0307 Bulutt61 evet küçük 2 numara daha iyi olur ilk dönemler sikmamasi gerekiyor çünkü kalça cikigina neden olduğu için geniş olması daha iyi. Su an kızım 8 buçuk kilo mesela 4 numara kullanıyorum 9 14 kilo diyor ama küçük geliyor
bebekveannesiii Bulutt61 Canan-02 bebişin kilosuna bağlı ben bir paket 1 numara bir pakette 2 numara aldım ama 1 numarayı 2 hafta kullandım 😊