Ilk aylar öyleydim, sonra aniden bir sinir geldi, sürekli çemkirme ve insanlardan nefret etme halinde geziyordum 😂 son bir aya düştüm o duygusallık felaket şekilde geri geldi anlamadım.. Katıla katıla ağlıyorum bazen ,hiçbir şey yokken. Normal hayatta da aslında alıngan bir insanım ama dışarı hiç belli etmezdim. Sanırım kişinin normal mizaci da buna etken