Benim ilk denememdi canım 3.gün embriyosu transfer edildi. Çok şükür Rabbime tutundu nasip oldu ☺️ Allah’ım isteyen herkese hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın 🤲🏻❤️ transferden sonra bolca bedenimi ve ruhumu dinlendirdim. Meryem suresi, inşirah suresi gibi sureler dinledim hergün. Yememe içmeme dikkat ettim. Her gün avakado yedim dut kurusu yedim bunların çok faydası olduğunu duymuştum. Bide günlük 2.5 lt su içmeye gayret ettim. Sormak istediğin bişey olursa seve seve yanıtlarım. ☺️