31 Temmuzu 1 Ağustos’a bağlayan gece 1 2 gibi belimdenagri girdi kasıklarıma yayıldı. Hamile olmasam ped takardim adet ağrısından fazla değil. Sabah 7de eşime kahvaltı hazırlamaya kalktım bı baktım nişan dedikleri şey gelmiş. Sakin kaldım ise gonderdim. Gün içinde gelip giden sancılarım oldu ama dediğim gibi adet ağrısı hatta hastaneye giderken kimseye haber vermedik. Gözümü çok korkutmuslar ağrı fazla olacak diye. Benim de canım çok tatlıdır bu onun ağrısı değil diye haber vermedik. Hatta dizi izlemeye oturduk doğum başlamış 😂 gece 1 de sancı 7 de nişan gece 1de doğuma girdim . Dogumhaneye bile yetişemedim. 8 cm olmus acilmam. Kaldirmadilar nst yatağında dogurdum 😂