Doktorum 4.ayi doldurduktan sonra organik boyayla, açık havada boya dedi. Bakır kullandığım için pek yanasamadim, 5.aya girdikten sonra birkaç ay daha beklerim yani dedim. Sonrasında kına yakmaya başladım doğal olduğu için. Bazı doktorlar son aylarda izin veriyor boyaya, ben de son ayda bir kere boya yaptım maskeyle ve temas etmeden. Yine de doktorunuza danışın 😊