Svnmrv Yarın tam 7+0 olucam ve ilk kez doktor kontrolüne gidicem acaba kalp atışlarını görme ihtimalim olur mu? Bundan önce temmuz ayında bir düşük yapmıştım ve 6+3 te gelişim durmuştu. Korkuyorum yarın için yorumlarınız nedir
ylmzftma Svnmrv benimde yarın doktor randevum var kalp atışı için gidicem. Yarın tam 7 haftalık oluyorum. Umarım duyabiliriz🙏🏻
minikmucizemmmmmm Svnmrv duyarsın Allahın izniyle. Ben geçen Cumartesi 7+1 vajinal muayene ile duydum🤲🏼