Aybuke-1667 benim kisi zordu baya Evet arkadaşlar öncelikle çok hassas doğum hikayem etkilenenler okumasın lütfen.
4 buçuk ay önce doğum yaptım doğum hikayemi yazmak istedim.benim doğmum. kolay değildi burda bazı postlara yazıyorum kızıyorlar ama o yüzden anlatmak istedim.doğum hikayemi, 37+1 de sabah kalktımda tuvalete gitimde nişanım gelmişti.sonrasında ne ağrı ne sancı olmadıgı hatta ben o gün gezmiştim gün boyu gece hastaneye gideceğimi nerden bileyim.😂😂neyse gece saat 4 de kalktımda tuvalete gittimde bacaklarımdan aşa.su boşalıyor aman allahım doğruyorum dedim.eşimi uyandırdım eşim benden daha panik yapıyor ben hiç panik yapmadan dua 🤲🏻 ediyorum ve güzelce banyo mu yaptım ve.hastaneye gittik gece 4.30 da neyse hastaneye gittimizde idral verdim tansiyonuma baktılar hamileliğin son aylarında tansiyon çıktı bende ve bebek etkileniyormuş her gün hastaneye gittim ben kontrol amaçlı.neyse ölçtüler çok Yüksek olduğunu .söyledi hemşire ve sakin olmamı söyledi neyse.beni bir odaya aldılar burda dur ebe gelip bakacak dediler. 10 dk bekledikten sonra ebe geldi baktı Altan 1 cm açılman var dedi.ve 8 de ebe gelecek tekrar baksınlar dedi beni odaya aldılar orda tansiyonuma bakıyorlar sancılarıma bakıyorlar 8 de ebe tekrar geldi ve Altan baktı açılma hala 1 cm neyse ebe bana Altan fitil verdi sancın oldukça açılman olucak dedi bende tamam dedim. Neyse aradan zaman geçti biraz hala 1 cm ama sancılarım başladı ara ara girip çıkıyor ama dayanıyorum yani dayanılmayacak bir ağrı değildi. Sonra ebe bana dışarı çıkın hava alın burda bekleme yürüş yap bol bol stres yaptıkça olmaz dedi tamam dedik dışarı çıktık hastanenin içinde baya gezdik 2 saat kadar ama sancılarım.çok sıkılaşmaya başladı odama geldikten sonra ebe.geldi ve baktı 2 cm dedi bu zamana kadar 2 cm dedim evet bügün doğum olmaz anca yarın demesin mi. Neyse onada kabul ettim ama ben artık dayanamıyorum bağırıyorum yerleri tırmalıyorum sancılarım çok arttı ben bağırdıkça eşim ağlıyor.sonra hemşire geldi ebeyle ebe baktı Altan tam 3 cm olmuş epiduralı taka bilirsiniz dedi taktılar ilk taktıklarında 10 dk mide bulantısı ve baş dönmesi olduğu normal dediler sonrasında geçti.hemşire ellime bir cihaz verdi küçük buna bastıkça ilaç verecek bünyene ve ağrılarını hiç hissetmiycen dedi tam dedim aradan 3 saat geçti ben yerimden kalkamıyorum her yerim uyuştu gözlerimi bille açamıyorum resmen sabaha kadar uyumuşum hiç uyanık değildim gözlerimi bille açamadım neden böyle olduğum bende bilmiyorum 🤷🏻♀️ sabah olduğu ebe geldi ve 9 cm olmuş açılman biraz daha, beklememiz lazım.dedi saat 9 da doğuma girdim.11.51 geçe doğumdan çıktım çok çok zordu
Nefesini tut ve ıkın diyolar ben ıkınamıyorum nefesimi tutup. Bir saniye tutup geri bırakıyorum allahım napacam ben doğramıyorum dedim, neyse baya öyle sürdü dua okudum ve. Birden ıkındım meğerse ebe oğlumun kafasını çekerek çıkarmış oğlumun kafası normal doğuma göre büyük müş ona rağmen normal doğum yaptılar doğdunda kafası kıp kırmızıydı ve şu anda da yamukluk var ebenin yüzünden oğlum doğdu her şey bitti sanki bu sancıları ben çekmemiş gibi olduğum kucama verince dünyalar benim olduğu çok güzel bir duygu rabbim isteyen herkese versin inşallah 🙏 benim doğum hikayem böyleydi biraz uzun olduğu kusura bakmayın🥰🥰 doğum hikayem