Yasolinnn ayyy sakin olun yahuuu😅 arada bende düşünüyorum adetlerim iğnesiz geçmez, iki büklüm olurum, lavobaya gittiğimde bile ağlayarak çıkarım, haftalar ilerledikçe korkuyorum ama Allah nasıl ki o ağrılarda bile dayanma gücü veriyor mecbur her ay yasıyoruz, bunda da eminim o kuvveti verecek deyip rahatlamaya çalışın.Panik daha çok yoruyor 😅