Ben sultan Çınar çelikte doğum yaptım 11 ay önce şu anda da 7 haftalık hamileyim ve yarın yine ona gideceğim. Himmet beyi kesinlikle tavsiye etmiyorum. Adam hastane sahibi ve inanılmaz umursamaz. Önceden çok iyiydi evet sırf bu yüzden çok hastası olduğu da doğru. Ama adamın paraya ihtiyacı olmadığı için ilgisiz. Özellikle ilk gebeliğinizse emin olun bebeğinizle ilgili çok şey duymak isteyeceksiniz. Ama himmet sormazsan bişey söylemiyo bence sultan Çınar Çelik en iyisi🙏🏻