Nil Kızlar ben 35+4 haftalık hamileyim ve bugünden itibaren günde 5 adet hurma yemeye başladım. Doğumu kolaylaştırdığı söyleniyor aranızda başlayan var mı ???
Aysenurtopal Nil ben baslamadm daha 31.haftadaym ama bende duydum ve denicem insallah ise yarar bende 36da baslamayi dusunuyrm erken dogum riskim var cunku sikinti olmasin diye
KrMuratule Nil bende internette okudum günde 6 tane yenirse doğum kolay olurmuş başladım bende yemeye 37+4 haftalık hamileyim bakalım Allahın izniyle işe yararda doğumlarımız kolay olur inşallah 😊
Nil KrMuratule inşallah kolay olur bakalım önce kimin doğumu olucak aramızda birbuçuk hafta varmış seninle 😀
semabrcn KrMuratule hurma için 1 3 5 gibi tek adetler yiyin diyorlar ama dinen bir anlamı varmı hurafe mi bilmiyorum🙂
KrMuratule Nil erkek benimki de kız çocukları daha erken doğar diyorlar belki aynı zamanlarda doğururuz 😊
KrMuratule semabrcn bilmiyorum ki canım internette o şekilde okudum ordaki bilgiye dayanarak söyledim. Biz yiyebildiğimiz kadar yiyelim faydalı sonuçta 😊
Nil KrMuratule semabrcn evet bende öyle duydum tekli adet yiyin diyorlar bende o yüzden 5 adet yiyorum inşallah faydasını görürüz ağrısız olmazsa bile tek avazda kurtulmayı nasip etsin Rabbim hepimize
MerveDmn semabrcn Tek sayı ile yenilmesinin tavsiye sebebi "Allah c.c tektir teki sever." Hadisi şerifidir sünnet işlemek yani hurafe değildir. Allah kolaylaştırsın doğumlarımızı.
semabrcn bende hurmaya başlicaktım ama dr bu hafta kontrolümde doğumunu başlatıcak bişey yapmamaya çalış diye uyardı erteledim bende son günlerde sadece şifa niyetine yiyeyim diye düşünüyorum
betulcagri 35 haftalıgız bızde bende yenı basladım hurmayemeye ve helva yıyorum bol bütünüz olsun ıstıyorsanız tahin helvası yiyin kızlarr bide tatlı kabak
KrMuratule Naila sizinkinin yeri baya rahat demek ki gelesi yok 😊 sağlıkla doğsunlarda Rabbim tarihini belirlemiştir onların