Elizbusra Merhabalar tansiyonum var doktor günde 3 kere iciyorum 5+2 de corospirin verdi zararı varmıdır yada düsük riskimi yada erken dogum riskini onler mi
Ahuum Elizbusra kötü desek kullanmicakmısın? Doktorunuz ne derse o guvenın corasprin ve kan sulandırıcı iğne yapıorum
teachervera Elizbusra Tansiyon bebeğe kan akışını engelliyor coraspin zaten kan akışı için veriliyor. Ben yüksek tansiyon ve protein kaçağı yüzünden erken doğum yaptım şimdi yine hamileyim 7 haftalıkken başladık coraspine
Elizbusra Hayır tabıkı kullancagım burda kullananların yorumlarını gormek icin yazdım bebeğimın saglıgımdan onemlı degıl 10 tanede icerim