Mervekara5 Kızlar mantar mu yapıyor anlamadım ara ara beyaz pütürlü akıntım geliyor kaşıntı yanma yok şuan yaşayan var mı neden olur bu
_almirasmom Mervekara5 enfeksiyon canım , bende 10 gundur antibiyotik ıcıyordum bıttı avuc avuc kremsi akıntım gelıyp regl oluyormusum gıbı akıyor asagıya bırde 😔
Meliateach Mervekara5 kmtü kokulu akıntıysa vajınal enfeksiyon vardir doktor bana fitil krem yazdı gecirdi bir de haftada vajınaya su+elma sirkesi uygula dedı düzenli yapnca geciyor ama düzensiz olursan tekrar olyor
Mervekara5 _almirasmom benim o kadar değil ama geliyor yani iç çamasırıma sinir oluyorum, bendede enfeksiyon vardı yeni bitirdim antibiyotik 1 hafta olacak ben anlamadım ne yapacaz bu enfeksiyonları
Ahuum _almirasmom senınkı mantar. Enfeksıyon var bende antibotik kullandım ıkı ay dediğin gibi beyaz akıntım var mantara yol açıyor dedi doktor antibiyotik. Yani iyi kötü bakteri aktıkça mantar oluyor. Sana fitil yazması lazım okadar çok geliyorsa
Meliateach Mervekara5 2 çay bardağı elma sirkesini bir litre hazır suyla karıştırıp bir gece dinlenecek haftada üç defa vajinal yıkama yapacaksınız Enjektörün iğnesini çıkarip yapablrsnz kolay olur ayakta yapın vajınadan dısarı cıkar o temizleyip zaten
_almirasmom Ahuum pazartesi randevum var tekrar soleyecegım bende hep bu enfeksiyon var hoc bıtmıyor gecmıyordA