Aynen bana da öyle dediler ama sanki erken girmişsiniz siz bilirsiniz yine ama detaylı ultrasona erken girmişsin sanki geçen hafta gittiğimde doktor bana dedi ki daha erken dedi girme dedi 22 haftaları bekledi de ama ben ilk gebeliğinde 20 hafta 5 günlükken girmiştim Ama 2 hafta gelişimi önde demişlerdi o zaman özele gidiyordum çok güzel kilosunu falan öğreniyordum şimdi geçen hafta devlete gittim ne kilosun ne boyuyorsunuz hiçbir şey söylemedi bana ve çok sinirlendim yani kilosunu boyunu da geçtim bana sağlığını bile söylemedi nasıl olduğunu ben sordukça söylemedi bana inatlı mı yaptın beni anlamadım Allah izin verirse bu hafta gideceğim inşallah Detaylı ultrason gireceğim inşallah 22 haftalık oluyor İnşallah Herhangi bir sıkıntı çıkmaz