Gerçekten çok kötü diyenlere kızardım ama doktorla ebenin bakması arasında dağ kadar fark olduğuna yemin edebilirim 35 te nst de sancım çıktığı için bakıldı bana lanet ettim o güne yetmiyor gibi önden stajyer ebeye baktirdilar sanarsinjx ebe elini değil kolunu soktu bir ileri bir geri yaptı çığlık attım.kendini çok kasiyorsun rahim ağzına bakamıyorum bulamıyorum dedi yetmedi birde üstten karnıma bastırdı rahim ağzını bulamadigi içinmiş. Ama doktorlar böyle yapmıyor ve ebelerden daha kibarlar. O iki ebe o gün kabusum oldu resmen