mrshavva alınan kilo ile alakası var elbette ama az aldım ben şekere gerek olmayabilir mi acaba demeyin. Açlık tokluk normalken şeker yüklemeniz yüksek çıkabilir, az kilo almışken şeker yüklemeniz yüksek çıkabilir, ailede genlerde yokken bile yüksek çıkabilir. Hiç riske atmayın derim, doktorunuz yaptırın derse mutlaka yaptırın. Benim de kilo problemim yok hatta hamur işi bile pek tüketmem ama şekerim çıktı, ve eğer ben bunu öğrenmeseydim kimbilir başıma neler gelecekti (ihtimal) ayrıca bebeğimin kilosu da tam gününe uyumlu ve suyum da fazla değil. Çok ilginç bişeyler yaşıyorum açıkçası.