efeninannesiii_ Nihalsss maalesef bende. En başından beri kusma tiksinme olmadığı için bırakamadım. 1 paketten günde 5 taneye düşürdüm 😔
gamzesonmez Nihalsss hamile olduğumu öğrenmeden önce günde 1 paket içerdim resmen yemek isterdim sigarayı öyle bağımlıydım ama hamile olduğumu öğrendikten sonra bıraktım şükürler olsun hiç içmiyorum içim sızlıyor bebeğimi zehirlediğimi düşünüyorum sizde öyle düşünün ve bence evde sigara bulundurmayın almayın yani olmayınca içilmiyor
Dilaraanl Ben de varımm :/ hamile olmadan önce bir pakete yakın iciyordum ögrendikten sonra 2 tane fln iciyorum onu da icime cekmeden kendimi avutmak icin keske hic icmesem☹️
Kayramomm Nihalsss bende hamilelikten 1,5 ay önce çok çok azaltmıştım hamile olduğumu öğrenir öğrenmez bıraktım birdaha içmedim
little-baby Ben 4+5 im daha 2 gün önce öğrendim ama hala içiyorum sanırım daha hamile olduğumu benimseyemedim ama ben günde 4 5 tane isiyorum bazen daha az zaten bırakmaya çalışıyordum
yagizegemom gamzesonmez bende öğrenir öğrenmez bıraktım bebiş için bu fedakarlığı yapmak zorundayız 🥲🙏🏻
Aenia Kullanıyorum maalesef.. İlk süreçlerde ciddi anlamda hem incecik sigaralar içip hem de azaltmistim . Sonlara doğru geldikçe ne olduysa bilmiyorum.. Tütün görsem ekmek arası yapıp yiyeceğim sanki. Korkuyorum, kızıyorum ama olmuyor 😔
Zeynepsen Nihalsss iki üç e düşürdüm kesemiyorum bende ilk hamileligimde dört yada beşinci ayda tamamen bırakmıştım bunda bı turlu yok edemedim
Pukis 11+2 haftalık hamileyim, hamile olduğumu öğrendiğim andan itibaren bir tane bile içmedim bugün tam 55 gün olmuştu 1 tane içtim, ama gerçekten vicdan azabı duydum🥹🥹