Ys35 yok şükür bi sıkıntım yoktu. Doktorumuz hastaneden ayrılıyordu. Gelişimi her şeyi iyi olunca yatışımı verdi. Ama dün sancılar ağır geldi kızıma. Bana da çok ağır geldi. Kalp atışı iyi gelmedi acil sezaryana alındım. İlk doğum normal 2. Sezaryan oldu. İkisini de mecbur tattık. Şükür kızım iyi tek duam 🤲🏻