Asil_tek Adetim 5 gün gecikti bu sabah test yaptım bu şekilde çok hafif silik ikinci çizgi çıktı hamile olma ihtimalim var mıdır yarın tekrar test yapıcam ya da hastanede kan verip öğrenicem inşallah pozitiftir 🥹görsel ekleyemedim
Esrauysal Asil_tek bebiş benimde 5.günümde cokk silik belli belirsiz sekildeydi gözün aydın hamilesin tabiki benim gibi geç döllenme olmuşsun kuzum git kan ver
Emine_pektas01 Asil_tek hayırlı olsun canım benımde başta sillik çıktı sonradan tam netleşmişti Allah hayırlısını nasip etsin inşallah 🤲
Merva95 Asil_tek gözün aydın cumartesi günü benimde 5. Gün böyle silik çıktı gittim kan verdim hcg 53 çıktı hamilesiniz dedi bu hafta kontrollere gidiyorum dün gittiğimde hcg 225 çıktı. biraz sağlıksız gebelik yaşıyorum Progesteron değerim düşük çıktı yarın kontrolüm var dua edin 🙏🏻
Asil_tek Esrauysal ayyy hadi inşallah çok teşekkür ederim cevabınız için fotoğrafı yüklemeyi yapamadım 🥹💕
Esrauysal Asil_tek fotoğraf yukleme kolaylaştı kuzum bende yukleyemiyordum artık yüklüyorum forumdan resim yükle de oraya yükle sonra kopyala getir buraya yapıştır
tazeanne07- Asil_tek belirsiz değil gayette net çıkmış. Ben bundan çok daha silik sadece gölge varken öğrendim. Hayırlı olsun
ayoLNolduYine Asil_tek kız bunun neresi belirsiz hemen yapar yapmaz mı çıktı eğer öyleyse gözün aydın yarın kan ver sabah. Baya pozitif maşşallah 🥰
Hilal3425 Gayet net bir çizgi bu hayırlı olsun beta biraz düşük çıkabilir 2 günde bir yükselişi takip edilir sağlıklı bir gebelik olur inşallah 🤲
Asil_tek Merva95 Rabbim yardımcınız olsun inşallah sağlıklı ilerler tüm süreciniz. 🥹teşekkür ederim 🌸