dilann22 Kızlar 32 olucaz 12de doktorum 1 ay önce decaviti bıraktırdı sadece ferrum ve d3 damla kullanıyorum bide tiroid ilacı . Siz decaviti kaçıncı aya kadar kullandınız?
seyma9188 dilann22 Ben de bugün 32+0 oldum doktorum doğuma kadar devam dedi.Gyno ferro sanol ve decavit kullanıyordum.Bunlara ek olarak 1.5 aydır ocean mummy omega 3 takviyesi kullanıyorum.
mervebeklevic dilann22 34. Haftadayım bebek kilolu diye 2 günde bir ic decavit dedi halen kullanıyorum yani
Evinamin031120 Ben 29.haftada mecburen bütün vitamin kan demir ilacı bıraktım. Deli gibi kasınıyodum gebelik kolestazı çıkmadı fazla vitamin kullanınca kaşıntı yapar dedi bıraktırdı
dilann22 Thaaa bana Yemen içmen iyiyse gerek yok dedi devam etmene daha fazla hiçbişey anlamadım Fatmaztrk
dilann22 seyma9188 benim doktor neden böyle yaptı ya bebeğin kilosu iyi diye mi öyle dedi acaba 1 hafta falan önde gidiyor kilosu nez10 Fatmaztrk Thaaa
Fatmaztrk dilann22 bilemiyorum ama bazı doktorlar doğumdan sonra bile bir süre devam ettiriyor. Ben balık tüketiyorum diye OMEGA 3 de aliyorum
Fatmaztrk dilann22 kesin ondandır bazı bebeklerde obezite yapabiliyormus daha doğmadan. En iyisini doktor bilir canım o biraktordiysa vardır bir sebebi.
Thaaa dilann22 benım bebegn kılosuda ıyı aslında ama blmıyrum kı benım vıtamınlerın çok düşük gebelgn baslangcndan berı kullanıyorum
seyma9188 dilann22 Benimkinin karın çevresine biraz zayıf kalmış dedi.O yüzden de balık yağı takviyesi verdi canım.
nez10 dilann22 benmkiler ikiz ondandır belki bilmiyom ki bi de bizim erken doğum riskimiz var tüp bebek ve serklaj var
Mavikalem dilann22 iki bebeğimde de düşük ve erken doğum riskim vardı. Decavit kabız yaptığı için kullanmadım doktora söyleyerek
teachervera dilann22 37 de doğum yaptım o zamana kadar kullandım sonra doğumdan sonra da devam dedi doktorum