eylulmomm kayınvalidem bir şey anlatmıştı o geldi aklıma. Eşim 6 aylık bebekken annesi kucağına alır koltuk altlarından sıkıca tutarmış o da dizlerini kırıp oturmaya çalışır asla yere basmazmış. Annesi bir gün bir sorun var herhalde bu çocukta diye doktora götürmüş. Ve muayene esnasında doktor kol altlarından tutunca bizimki çivi gibi basmış muayene sedyesine. Doktor da 6 aylık bebeği maraton koşturmayacaksanız eğer bu çocukta hiçbir problem yok sadece canı basmak kendini yormak istemiyor çocuğu rahat bırakın demiş 😄 sen de çok şeyyapma çocuğu çok kurcalama 😄