Buket43 evet benimde aynı şekilde genelde turşu veya baharatlı şeyler yediğimde daha çok yanıyor reflü olmuş gibiyim soğuk süt yarım yağlı iyi geliyor diyorlar ama ben sütte içemiyorum bebek büyüdüğü için mideye baskı yapıyor ondan oluyo olabilir bende aynı haftadayım sizinle