2prensesannesiiii Sibelklnc22 sağol canım amin🥰🙏🏻ama üzülme yakın zamanda normal gebelik elde edersin 🥰🙏🏻
zumzum Çok geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda sağlıklı bir gebelik sürecine girer sağlıklıca bebeğini kucağın alırsın. 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🌼🌼🌼
Yusufvolkan Sibelklnc22 aynısı benimde başıma geldi ilk kimyasal ikincisi 7 haftalık düştü kan pihtilasmasi ve folik düşüklüğü dedi doktor bu yüzden tutunamiyor bebek dedi kansızlık da var tabi tedavi olmadan hamile kalma canım çok zor gerçekten bilirim üzüldüm
Sibelklnc22 Yusufvolkan Pıhtılaşma var mı yok nu onu nasıl öğreniyorsun kuzum sağlık ocağı bakar mi tahlille
Yusufvolkan Sağlık ocağı bakmıyor canım Dahiliye ye randevu alıp gitmen gerek o zaten yönlendiriyor tahlil için benimde öyle oldu özel kan denen tahlil var onu yapıyor cnm