Arkadaşlar merhaba 33 haftalık gebeyim bundan 1 hafta önce başlayan vajinamda ağrı var
Yürürken otururken ve ayakta kalınca yatakta sağa sola dönerkende ağrıyı hissediyorum
Doktoruma sorduğumda bağlar geriliyor ve yer çekiminden dolayı bebek vajinaya baskı yapıyor dedi
Benim gibi bu durumu yaşayan var mı ?