Leylazerr Kızlar ben sabahları uyanıncs kendimi asla aç hissetmiyorum 30. Haftamdayım bazıları elimiz ayağımız titriyo açlıktan diyo bu normal mi 11 de uyanırım yarım saat snra yerim
Ebrarabla_06 Leylazerr ben aç uyanıyorum hep açım hatta saat 6 da kalkıp yoğurt yerim birşeyler atıştırıyorum
Leylazerr Hahah ben ne bişi aşerdim hatta çoğu yemekten nefret ettm ben kırmızı et asla tüketmem hamileliğimde inşallah aşerir yerim dedim tık yok😅😅
Leylazerr Ebrarabla_06 ya ben hiç aç hissetmedm bugüne kadar gündüzleri kendimi hamile olarak görmüyorum akşam gene yiyorum bişiler😅
Ebrarabla_06 Leylazerr keşke bende senin gibi olabilseydim hep açım diye etrafta dolanıyorum hep açım ben 😂
Leylazerr Ebrarabla_06 hahahah vala yemesemde olur yani ama bebek için yiyorum ne güzel ye ye yemek yemek güzel bişi😅
Ebrarabla_06 Leylazerr ben yemeden duramıyorum ki keşke öyle olmasaydım senin gibi olabilseydim bende hamilelik boyunca yemek yemekten nefret eder oldum 😂🤭