Arkadaşlar şu mikrodalga konusunu doktoruna soran varmı ya hamileyken kullandınız mı doktor ne dedi biri asla çok zararlı diyor biri yok öyle birşey diyor nete bakıyorum oradada hep böyle cevaplar net bir cevap istiyorum ki zararlıysa en azından bu dönem uzak duruyorum değsin