Seydatemizz Arkadaşlar 22 haftadayım önce kanama oldu şimdi kahverengi lekelenme yaşıyorum. Bu durumu yaşayan var mı
Prensesmelek Seydatemizz doktra gorundnzmu norml degl cunku ilac iğne veriyorlar dusuk tehlıkesı ıcın
Mer93 Seydatemizz ilaçla geçiyor inşalah 13 te bende yaşadım herhangi bir sorun yoktu ama ilaç kullandım on gün falan normale döndü bişey kalmadı şimdi
Seydatemizz Evet benekte bir problem yok. Rahim ağzı da açık değil ama pıhtı oluşmuş denildi. Kanama durdu fakat 10 gündür kahverengi lekelenme var. İçerdeki kandan kalanlar bunlar normal denildi. Progestan hap başlanıldı.