Anne9283 Kızlar ilk doğumdan sonra uyuşmazlık olanlarda iğne vuruluyor mu. 28. Haftamda da vurulmuştum
Motherbabys Anne9283 1 hafta önce doğum yaptım oğlum pozitif ben negatif olduğum için kan uyuşmazlığı iğnesinin 3.sünüde yaptılar
Mucize_mm Eşimle bizimde uyuşmazlığımız var dr igne yapmisti banada dusuk tehlikesi geçirdigim icin. Suan 19 haftalik minnoşum ve iğnenin sadece 3 wy koruduğunu söylemişti ilerde tekrar yaptırmam gerekecekmis